Saturday, June 26, 2010

BurFday Ku!!!


seriously taon nie punye burfday lagi best dari last year punyer burfday...=)mula2 ingatkan x dek orang ingat burfday ku... agak sedih,,, tp x pe it's just a burfday ryte... than pagi 23.6.2010 ade class chemist,,, aku naik kelas jap nak g amik ***... than bler masuk jew lab dyeorang nyanyi kat aku,,, happy sangat..=) than aku pown truskan laa blaja macam biase... than malam uh parents aku datang bawak cake and pizza,, i really apreciate that... saynag abah,, mama,, zetty... =)
pas uh celebrate burfday lpas perjumpaan... seronok gler,, dyeorang nyanyi lagu happy birthday and makan kek ramai2,,, and tangkap gambar ramai2 sampai budak form 1 tu pnat kowt... hahaahha... pas uh balik rumah... abg ridhwan wish... and dye cakap actually dye ade anta message malam uh,,, than dye ade try call tp aku off phone coz kat asrama laa...=) huhuhu

No comments:

Post a Comment