Friday, July 16, 2010

SahAbat!!


Ya Allah ya tuhanku... indahnya persahabatn kite... tapi walaupun 4 tahun kite dah bersama,, x semuanya kite tahu tntang sahabat kite... Ya Allah... andai kau beri ku 100 tahun pun belum tentu aku mampu mengenali sahabat ku.. hati manusia sering berubah-rubah.. itu sudah menjadi fitrah manusia.. maafkan aku sahabat andai melukai hati mu.. mungkin bukan niat ku untuk membuat kau terase... Allah telah memberikan kau sebagai sahabat ku... satu anugerah dan juga satu ujian yang sangat besar buat diriku... ujian yang Allah tahu aku dapat menjalaninya.. kerana Allah tidak akan menduga seseorang melebihi daripada kemampuannya... namun sahabat,, aku tetap manusia manusia,, yg x lepas dr buat kesilapan.. terima laa aku seadanya... betulkan diriku andai kau lihat kelalaian ku... jangan laa kau turut serta dalam kelalaian dunia... pimpin laaa diriku agar kita akan bersama-sama di syurga... semoga hubungan yang dibina kerana Allah ini mendapat keberkatan daripadanya... tidak sempurna iman seseorang melainkan dia mencintai saudaranya... Maaf sekali lagi... asifun.. =)

No comments:

Post a Comment