Saturday, November 27, 2010

DenYuT KaSiH MedIk!!!


salam satu blogger,,, =) hmm,, hehe,, hari nie nak posting pasal sebuah novel denyut kasih medik,,
cter tu tersangat laa best sampai kan aku mnangis bace crite tuu,, aku mnangis coz ade satu part tu dier cter pasal "rintihan seorang ibu yg dah keguguran slama 2 kali".. hmmm,, aku teringat kat arwah anak buah aku,, hmm muhammad hairi hakimi bin muhaizzizi... aunty su teringat sangat kat hairi,, moge hairi akan tunggu aunty su kat pintu syurga k,, hairi jangan lupe kat mummy taw,,, nanti tunggu mummy kat pintu syurga skali taw,,, miss u so much hairi,,

continue balik cter pasal denyut kasih medik,, hehehe,,=) urmp mngisahkan seorang dr yg bernama muslih,, seorang yg soleh,, dan terpaksa mngharungi kerjayanya sbgai seorang doktor berlandaskan syariat islam,, =)

kalau aku ingin mnjadi seorang dr aku akan mnjadi seperti DR.MUSLIH,, kalau aku seorang isteri aku akan jadi seperti qa'niah,, dan kalau aku ingin mncari seorang suami aku akan mncari seperti DR.MUSLIH,, =)

No comments:

Post a Comment