Tuesday, November 16, 2010

khusus haji

hmmm,,, hari selasa sampai hai khamis ade khusus haji,,, seronok laa jugak tapi bile masuk group je agak hambar,,, aiyo bosan btull laaa,,,

salam group aku ade aina mardhiah,, agak best laa,,, asyik kacau aina je,,, si aina tu pulak kenen2 kan aku dgan wazir tu,,, tak ingin aku,,, bak kate fazilah kasie free pon tak mau,,, hehhe,,,

hari selasa tu bergerak dari asrama dalam pukul 8.00 pagi,,, budak2 asrama smua heppi kowt coz smua pntadbir form 4 tak dek kat asrama,, blh enjoy laa katekan,,,
than sampai sane dalam pukul 10.00 pagi,, than ade beberape ustaz yg dikenali,,,

1. ustaz amran bin mat ariffien,,
2. ustaz abdullah zuhdi,,
3. ustazah time djat jabatan(x ingat name)
4.ustaz time dkat jabatan(x ingat name)
5. ustaz wan mahmood( kamando tyme g kelantan)

heppy gler dapat jumpe ustaz2 tu,,

than waktu smua fasilitator prknalkan diri,, ade sorg ustaz nie sebiji macam ustaz izzat,,, dan seorg lagi ustaz tuu sebiji macam ustaz tarmizi,, kami SEMUA hampir tertipu,,, huhauahahua,,,
ingatkan btul2 ustaz izzzat dgan ustaz tarmizi jadi fasilitator,,, dan muka dan gaya ustaz Lah sebiji macam ustaz fairuz,,,

than second day kat sane ade sembelihan,,, untk menilai kbranian diri aku pon pergilah sembelih,,, bukan seekor ayam tapi dua taw,,, hehehhe,,,
alhamdulillah first tu o.k,,, tapi second tu masyaAllah putus kpala ayam tu,,, atas sbb2 tertentu,,,

1) ustaz pgg tgan aku,,,
2) ustaz tu suruh smbelih sampai die cakap brhnti,,, tup tup putus kpala ayam tu,,,

mase ustaz tu pgg tgn aku,,, aku macam nak smbelih jew tgn ustaz tu,,, hehe,,, tapi kawan2 aku yg lain cakap tak pe kowt terpegang utk blajar,,, hehe,,, kurg sikit rase marh kat ustaz tu,,, hehh

than lpas dah smblih wat barbeque,,, sdap laa gak,,, ok laaa,,,

hari berikutnye balik asrama,,, seronok,,, tapi mnghadap balik masalah-masalah yg timbul,,, ehhehe redha,,, pasrah,,,

No comments:

Post a Comment