Saturday, May 7, 2011

slmat hari ibu mama!!




assalamualaikum,, jgan lupe jawab,, nanti anda dapat pahala dan saya turut mndapat saham,,=)

hari niee,, mrupakan hari ibu,, huhu,, excited nyer,, but to me everyday is mother's day,,=) hebat kan ibu niee ade hari diee sndiri,, pengorbanan pon tak ternilai,,=)

terima kasih banyak-banyak kat mama sbb jage wani daripada sblum wani lahir lagi,, and bnyak dah pngorbanan mama kat wani,, and sbgai balasan nyee wani promise nak blajar rajien2 and nak wat mama happy,, pas tuu nak laksanakan harapan mama nak tgok wani pergi jordan!!

ASRAMA,,,

hebatkan instinct seorang ibu nie,, huhu,, nak dijadikan cerite smlam saya sakit kat asrama,, dah puas kawan-kawan semua suruh saya balik,, tapi saya tak nak,, sbb tgah pekse,, than tetibe dgar laa name saye di announce,, ingatkan kakak saya yg dtg,, saya suruhlaa kawan saya panggil kakak saya naik,, tup2 tgok,, mak saya yang dtg,, fuyooo,, berdobar den tyme tuu,,=) tak sangke pulak,,, akhirnya balik laa,, dapat rase bubur ayam mama masak,, thanks mama!! love you so much!!

thanks for everything!!

tak dek hadiah yang lebih bernilai daripada doa anak yang soleh,,=) waAllahualam,,

1 comment:

  1. betulbetulbetul
    :)
    dia kita buat mama adalah yg terbaek !

    ReplyDelete