Friday, May 25, 2012

kita berpisah juga akhirnya,,

assalamualaikum w.b.t,, jangan lupe jawab salam saya,, =)

Entry kali nie untuk smua sahabat2 saya yang akan mendaftarkn diri di matrikulasi.. ouh,,cepatnya masa kan?? teringat pulak zaman di asrama DULU!! huhh.. as time goes by,, hopefully we still like before.. =)

Just sedikit coretan sbgai penghargaan & peringatan kepada sahbat smua juga pada diri sendiri.. walau jauh mana kita kat atas dunia nie,, still kene engat kita tetap hamba ALLAH..dan kita smua tahu,, ALLAH ada dimana-mana..ALLAH bukan hanya berada di KL.. Hopefully saya akan berjumpa dengan anda smua satu hari nanti dalam keadaan yg smuanya still in positive thinking.. saya tahu anda smua dah mumayiz,, jage diri k.. saya tak nak dgar kawan2 saya salah seorang dalam kategori "MAWAR YG TAK INDAH".. harap2 kita smua kuat untk melawan ujian2 berada di dunia luar.. =) setiasa lawan nafsu!! even nabi sendiri cakap,, jihad yang paling besar ialah,, jihad melawan nafsu..

lastly satu hadith SPECIAL > INFINITY utk anda smua trutmnya 5 ANGSANA 2011,,
"seorang Muslim terhadap seorang Muslim lainnya laksana sebuah bagunan yang satu terhadap lainnya,, saling mengukuhkan" riwayat bukhari dan muslim..

anything nak share ape2 boleh cntct k,,=) relationship never end..

No comments:

Post a Comment