Tuesday, June 19, 2012

Law kana bainana..

assalamualaikum wbt.. jangan lupa jawab salam saya..

Nabi Muhammad SAW,, merupakan orang yang paling berpengaruh di kalangan kita,, walaupun baginda sudah wafat lebih kurang 1400 tahun yang lepas,, namun nama baginda masih tetap setia di bibir kita.. Hebat baginda!!
They say you can never love someone,, whom you have never seen,,
I just smiled and said..
I haven't seen My Prophet MUHAMMAD SAW,, but i love him dearly,, =))

Pasti kita pernah melalui saat2 kesedihan apbila mengenangkan tentang perjuangan baginda,, saat kewafatan baginda,, jasa,, kenangan,, kesakitan baginda,, dan sebagainya.. SUBHANALLAH,, memang selayak-layaknya baginda ditempatkan di syurga dan digelarkan sebagai kekasih ALLAH SWT..

KALAU NABI MUHAMMAD SAW MASIH BERADA DI KALANGAN KITA SEKARANG SAYA AKAN:

1~ Jumpa baginda,, dan jadikan baginda sebagai rujukan saya dalam setiap permasalahan,,

2~ saya akan sentiasa merindui bau wangi baginda,, hingga terasa setiap saat nak berada di samping baginda..

3~ saya akan minta baginda benarkan saya ikut beliau dalam aktiviti dakwah..

4~ saya akan minta kepada baginda dengan rendah diri supaya memohon kepada ALLAH segala dosa saya dapat diampunkan,, kerana saya yakin nabi muhammad itu kekasih ALLAH,,

5~ saya sentiasa meminta dorongan dan kata-kata semangat daripada baginda,, kerana saya yakin segala yang terkeluar daripada kata-kata nabi muhammad itulah adalah ilham daripada ALLAH..

6~ saya akan menyatakan perasaan sayang saya kepada baginda,,

7~ saya akan bina rumah berhampiran dengan baginda supaya saya mampu untuk melihat wajahnya selalu..

ok,, terlalu banyak yang saya inginkan kalau saya dapat berjumpa nabi muhammad,, namun saya tahu,, saya hanya akan dapat bertemu baginda dengan keadaan yang aman dan bahagia saat saya berada di syurga yang abadi,, saya yakin ALLAH akan makbulkan segala permintaan saya untuk menatap wajah baginda bila saya di syurga nanti!! i really love u YA RASULULLAH SAW!!

No comments:

Post a Comment