Saturday, January 15, 2011

asrama




assalamualaikumwarahmatuallahiwabarakatu,, jgan lupe jawab salam saya ye,,, nanti akan dapat pahala dan saya turut mendapat saham di padang masyar kelak,, =)

hari nii hari terakhir buat minggu nie saya mmbuat new entry,, sbbnya saya dah nak balik asrama,,, ade perjuangan yg belum diselesaikan,, FI SABILILLAH,, =)

warga blogger sekalian doakan saya punya SPM k,,=) saya nak mndapat results yg cemerlang baru saya fikir nak sambung blajar jadi ape,,, ape2 pon saya nak dpat results cemerlang,, =) bile results dah cemerlang nak jadie ape pon senang,, =)

ok laaa,, =) mungkin tahun nie saya tak bergitu aktif kowt dengan blog niee,, kene limitkan masa dengan laptop,,, tapi insyaAllah lpas SPM nanti saya akan sntiasa buat new entry,, =)

SAYA SAYANG ALLAH,, =)

1 comment: