Saturday, January 15, 2011

pERsekolAHan!!





assalamualaikumwarahmatuAllahiwabarakatu,, jgan lupe jawab,, nanti anda akan dapat pahala dan saya turut mndapat saham di padang masyar kelak,, dan hukum memberi salam adalah sunat,, dan hukum menjawab salam ialah wajib,, =)

hari niee saya nak berkongsi sedikit cerita tntg khidupan saya di asrma spnjang 2 minggu persekolahan bermula,,=) alhamdulillah semuanya ok,, sikit-sikit cabaran tuu msti ada,,, tapi terpaksa dilalui juga dgan hati yg kadg2 gundah gulana dan kadg2 bagai dihiasi satu kberanian,, =)

blajar macam mane ye?? ok juga,, best=) banyak yg dipelajari nak2 lagi BIOLOGY,, ADD MATH,, PHYSICS and SO ON!!!!

bercerita tntg cikgu halim,, hari tu saya telah ditipu oleh sahabat saya iaitu SYAZA DAN AKID,,, diorang cakap cikgu halim nak pindah tapi sbnrnya diorg tipu,, punyalaa sedih bile tahu cikgu halim nak pindah,, pas tuu bile cikgu halim masuk kelas,,,

waney: cikgu nak pindah kee??

cikgu halim: sape nak pindah?

waney: urmpp cikgu laaa

cikgu: mana ada,,, cikgu mmg nak pindah tapi 5 TAHUN lagi,, cikgu nak pindah kedah,, yang nak pindah cikgu ghani...

satu kelas gelak kan saya!!!!! huaaaaaaaaa dengan malu nya saya hanya DIAM!!!!

itulahh yg terjadi spnjg 2 minggu persekolahan,,, nak cter smua msti penuh satu entry niee,,,

SAYA SAYANG ALLAH SANGAT-SANGAT!!!

No comments:

Post a Comment