Friday, March 4, 2011

DUGAAN,,=)






assalamualaikumwarahmatuallahiwabarakatu,,, jgan lupe nak jawab salam,, nanti korang dapat pahala dan saya pon dapat saham kat padang masyar,,,

hummm,,, minggu dan bulan(mac) yg sangat mencabar,,, banyak dugaan yg mndatang,, banyak air mata yg hilang,, study pon hilang tumpuan sikit,,, hidup pon tak ceria sangat,,, tapi tetap diharungi dengan tabah,,,

Allah menghilang kan seorang dan allah mndatangkan seorang lagi,, dalam masa yg tibe2,,, allah tuu maha adil bukan??? dan sangat baik,, walaupun die sdang mnguji kuu dgan cukup hebat skali,, die masih mmberiku seorang insan,,, sweetkan Allah,,, kite jee yg tak perasan smua tuu,,,

saya tahu Allah buat smua nie sbb die rindu tangisan saya,, die rindu bila saya asyik mengadu dkat die,, die rindu bile saya mohon keampunan dari diee,, sbb tuu laaa die datangkan masalah buat saya,, supaya saya boleh dkat dgan dier,,, saya pon rindu Allah... =)

bak kata seorang sahbat saya,,, mngadu laa dkat Allah bila-bila,,, jgan tyme susah jee,, bile kite yakin dgan allah kite akan jadi kuat,,=) scara natural,, rawatlaa dalaman kite,,=)


aku kehilangan seorang dan Allah mendatangkan seorang,, namun insan yg baru masih tidak dapat menandingi insan yg dahulu,,,=) sgala nasihat dan kenangan dalam hati,, sahabatku=)

No comments:

Post a Comment