Saturday, January 8, 2011

assalamualaikum warga blogger sekalian,,,=) seperti biasa saya akan mengingatkan kepada anda supaya mnjawab salam saya,, supaya anda akan mndapat pahala dan saya turut mndapat saham di padang masyar kelak,,, =)

oryte,,,, hari nie saya nak crite pasal seorang insan yg mmg saya meminati ilmunya dan juga keperibadiannya,,, tapi sya cakap awal-awal bahawa insan ini sudah berkahwinn,,

insan tersebut merupakan MOHD TAUFEK BIN MOHD NOH!!! heheh,, msti anda semua knalkan,, =) diaa laaa imam muda tuu ,,=) nape saya minat dia?? prwatakkan die dan juga berkarisma tinggi,, wahhh poyo gler ayat,,, dan korang semua patut dgar bile die brtaranum dan azan,,, perghhh mmg sdap dee,,, =) untung isteri diee,, hari-hari berimamkan si dia nie,,,=)

ok laaa malas dah nak cter pasal imam muda,, sy nak go out,, =) ape2 pon saye doakn imam muda niee bahagia sntiasa di samping isteri tersayang,,, =)

sangat pelik bila saya mmbuat keputusan untuk post pasal imam muda nie,,,=) haiyaaa,,

SAYA SAYANG ALLAH!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment