Friday, January 7, 2011

ema rahmah

assalamualaikumwarahmatuallahiwabarakatu,,, jangan lupe jawab,, nanti ada dsapat pahala dan saya dapat saham di akhirat kelakk,,

hari nie saya nak cter pasal seorang insan yg bernama ema rahmah,,, nama glamour,,, =) wooo,, si diaa ini,, telah berkahwin pada umur 16 tahun,, sudah jodohnya,, dan alhamdulillh jodohnya dari kalangan ustaz,, =) smoga die sntiasa bahagia slamnya,,,
suaminya seorang ustaz di sekolah maahad di kelantan,, dan ema ni mrupakan student nye di maahad tersebut,, wooo,, tak sangke kan,,, tapi sape kite semua untuk mnghukum mereka berdua,, =)

dan utk dijadikan cerita,,, ema rahmah sudah mngandung pada awal bulan 1.. dan insyaAllah berkemungkinan due date nya mastillah 9 bulan dari sekarngkan,, saya harap dengan mengandungkan seorang bakal ulama' di dunia ini tidak mnganggu pembelajaran ema,, dan mmandgkan ema nak amik spm kan tahun nie?? saya tetap doakan yg terbaik wat ema yee,, =)

semoga bahagia selalu dgan suami tercinta,,, uhibbukifillah,, =)

SAYA SAYANG ALLAH!!!!!

No comments:

Post a Comment