Friday, January 7, 2011

hilal asyraf!!!



salam satu blogger,,, perghh tak sedap bunyi nye,,, assalamualaikum warahmatuallahiwabarakatuh!!! jgan lupe jawab yee salam saya,, insyaAllah anda dapat pahala dan saya pon akan dapat saham kelak,, =) ok2,, kembali ke pangkal jalan...

hari nie saya dah buat 3 entry,,, almaklumlaaa baru balikk dari hostel,, =) rase gatal pulak tangan niee nak menaip,,, =) hari niee saya nak berceloteh pasal seorang insan,, hamba Allah,, pejuang islam,, seorang seni muda,, dan seorang pelajar yang bernama HILAL ASYRAF.. pasti ada yg tak knal lagikan dgan pemuda ini,,, namanya saudara Hilal Asyraf.. belajar di university yarmouk di Jordan dalam bidang usuluddin,, statusnya sudah bertunang,,, jgan kecewa yee muslimah di luar sana,, ramai lagi lelaki yg soleh di luar sana ,, insyaAllah,, =)

ape ye yg best pasal die nie?? hmmm,, bnyak kelebihan yg dimilikki oleh pemuda ini,, karyanya mampu mmbuat seseorang insan kembali pada pencipta,,, dan karyanya mampu membuat air mata yg suci berlinangan di pipi.. dan berbagai lagi.. =)

malangnya perkara yg tidak diingini trjadi kpd Hilal,, apabila ada insan yg mnuduh karyanya mmbawa kepada zina hati,, masyaAllah,, kesian saya tgok kepada akhi hilal,,, harap akhi tabah ye,,, ujian daripada Allah S.W.T..

bagi saya karya akhi tuu tidak langsung melibatkan zina hatii,, zina hati hanya Allah yg mngetahui,, dan jika manusia mahu menilai pastikan mereka melihat simptom2 nya dgan mata sendiri... jgan main pakai tuduh jee,, =) kan tak elok macam tuu,,

malahan bagi saya karya hilal tuu mnunjukkan tingginya martabat seorang wanita,, dan kasih sayang seorang suami tanpa memandang kepada luaran dan kemampuan si isteri,, karyanya juga mnunjukkan kasih sayang suami isteri,,, bagi saya anda tidak boleh mnyalahkan hilal atas alasan dia sudah bertunang,, jadi kalau begitu hilal tidak boleh laa menulis tentang suami isteri kerana nanti akan dikatakan zina hati pula,,, tidak adilpula bagi akhi hilal.. berfikir laa secara terbuka.. semoga akhi hilal terus tabah ya,, =)

saya sayang Allah!!!!!!

No comments:

Post a Comment