Friday, January 14, 2011

FaceBook!!!







assalamualaikumwarahmatuallahiwabarakatu!!! seperti biase saya akan mngingatkan kalian supaya mnjawab salam saya,,, supaya anda dapat pahala dan saya juga turut dapat saham di akhirat,,,

hari nie saya nak buat pengakuan secara rasmi nya saya NUR SYAZWANI BT SHAMSUDDIN telah mengdeactivekan account FACEBOOK,, jadi saya tidak ada lagi account FB,, bagi sape2 yg nak contact silalah hantar email ke waneysya@yahoo.com =)
sebab-sebab saya mengdeactive saya punye FB ialah disebakan 2 perkara,,, yg pertama sebab ustaz anuar iaitu ustaz yg mngajar saya bahasa arab,,, dia telah mnerangkan keburukkan FB!!

dan sebab yg ke-2 ialah adalah rahsia,, dan saya mngambil jalan ini disebabkan ALLAH S.W.T,, dengan cara ini insyaAllah saya dapat mndekatkan diri kepada-nya!!!

SAYA SAYANG ALLAH SANGAT-SANGAT!!!

No comments:

Post a Comment